« 先端巨大症:下垂体腺腫の切除手術を受けました。 | Main | 手術前、手術後のMRI画像 »

2010.10.18

手術後3日:常食に戻"し"ました。

 昨日の夜、いつまでお粥なのかなと思って看護師さんに聞いたら、

「ご希望でしたら、常食に変更しますよ。今からですと明日のお昼からになっちゃいますけど」

あ、そうなの?

「ご飯、足らないですか? 主食だけですけど、大盛りにもできますよ」

あ、そうなの?

というわけで、今日の昼から常食(通常食)・主食大盛りになりました。

記念すべき、最初のメニューは、

Pa180020

 親子丼。

 ……。

 おいおい、ちょっと極端じゃありませんか?

 しかも、ご飯だけ大盛りの親子丼って。

 まあ、おかずが足りないのは予想していたので、売店で調達しました。

Pa180021

 ごはんですよ。

 やっぱこれだよね。

 本当は、「辛そうで辛くない少し辛いラー油」がいいんだけど、贅沢は言うまい。

 人間の生活が戻って来ました。

 ……ていうか、おなかいっぱいです。

 

|

« 先端巨大症:下垂体腺腫の切除手術を受けました。 | Main | 手術前、手術後のMRI画像 »

Comments

とりあえずご帰還おめでとうさんです。
佐野師匠がtwitterで福美さんツアーのこと褒めてましたね。

Posted by: みあけアジョシ | 2010.10.18 at 18:25

ありがとうございます。
ほ、褒めてくださったんですかね、あれは……(笑)。

Posted by: かんりにん | 2010.10.20 at 09:34

かげりさん、楽しく拝見しています。
「楽しく」とは不謹慎のようですが、手術までの段取りや麻酔から醒める感じとか、リアルで「へ~」と思ってしまいます。^^
手術無事に終わったようで、よかったです。
元気そうなので、じっと横になっているのはさぞ退屈でしょうね。お察しします。

ところでヘラン号では大変お世話になりました。
私のブログでも乗車日記を連載しています。

楽しかった日々を思い出しながら書いています。
盛りだくさんな旅だったのでなかなか書ききれません。
また是非ご一緒したいですね。

ではお大事に!

Posted by: 黒田福美です! | 2010.10.20 at 10:13

 黒田さん、先日は大変お世話になりました。
 いえいえ、不謹慎ということはありません。

 僕としては、脳腫瘍に分類されているこの病気の手術が、実は全然怖くないんだということを多くの方に知ってもらえれば嬉しいです。

 僕は、手術前のばたばたした中でのブログ更新だったので、大変適当な内容になってしまいましたが、その分黒田さんの記事を楽しく拝見しています。

 また、次の機会がきっとあると思います。その時はどうぞよろしくお願いいたします。

Posted by: かんりにん | 2010.10.20 at 14:26

I visited multiple sites but the audio quality for audio songs current at this web site is truly excellent.

Posted by: plan cul | 2014.09.07 at 16:15

I think the admin of this website is really working hard for his web page, since here every stuff is quality based material.

Posted by: best dating sites | 2014.10.23 at 08:04

I think that is among the so much vital info for me. And i'm satisfied studying your article. However should statement on some normal issues, The website taste is wonderful, the articles is in reality nice : D. Excellent task, cheers

Posted by: mujeres quieren hombres | 2014.11.17 at 17:12

I used to be recommended this web site via my cousin. I'm no longer certain whether or not this publish is written via him as nobody else understand such certain about my problem. You're incredible! Thank you!

Posted by: fotos de chicas rubias | 2015.01.30 at 02:30

Woah! I'm really enjoying the template/theme of this blog. It's simple, yet effective. A lot of times it's very hard to get that "perfect balance" between user friendliness and appearance. I must say you've done a excellent job with this. Additionally, the blog loads extremely quick for me on Safari. Outstanding Blog!

Posted by: free music downloads | 2015.02.13 at 22:54

Thanks in favor of sharing such a good idea, article is nice, thats why i have read it fully

Posted by: quest nutrition bars best price | 2015.03.19 at 20:07

Do you mind if I quote a few of your articles as long as I provide credit and sources back to your webpage? My blog is in the very same niche as yours and my visitors would truly benefit from a lot of the information you provide here. Please let me know if this ok with you. Thank you!

Posted by: minecraft games | 2015.04.07 at 22:15

Post a comment



(Not displayed with comment.)




TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/3755/49776921

Listed below are links to weblogs that reference 手術後3日:常食に戻"し"ました。:

« 先端巨大症:下垂体腺腫の切除手術を受けました。 | Main | 手術前、手術後のMRI画像 »